لذت زندگی با تکنولوژی

مرجع اخبار و مطالب جالب و جذاب در حوزه ى تکنولوژی

لذت زندگی با تکنولوژی

مرجع اخبار و مطالب جالب و جذاب در حوزه ى تکنولوژی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
  • ۰
  • ۰

پلی استیشن ویتا اگر چه از ابتدای راه خود تا به اکنون کنسول موفقی نبوده و توسط مردم مورد استقبال چندانی قرار نگرفته اما حداقل به نظر می رسد ژاپنی ها آن را دوست دارند. اخیرا فروش این کنسول در کشور ژاپن از مرز ۴ میلیون گذشته، در حالی که فروش کلی آن در حدود ۱۱ الی ۱۲ میلیون است.

براساس چارت های منتشر شده توسط Media Create، در هفته منتهی به ۲۱ ژوئن، کنسول دستی سونی ۱۱ هزار و ۷۸۴ واحد فروش داشته که این میزان، فروش کلی را از مرز ۴ میلیون فراتر می برد. البته این آمار، مجموع فروش ویتا و پلی استیشن ویتا تی وی است.

به صورت جداگانه، از ۱۴ نوامبر ۲۰۱۳، ویتا تی وی ۱۶۶ هزار و ۱۶۵ واحد و ویتا اندکی بیشتر از ۳٫۸ میلیون واحد از ۱۷ دسامبر ۲۰۱۱ فروش داشته. جالب اینجاست که پلی استیشن ۴، با موفقیت خاصی که در دنیا به دست آورده، هنوز به کنسول مورد علاقه ژاپنی ها تبدیل نشده است.

اگرچه نمی توان آن را با آمار ۱۸٫۸ میلیونی ۳DS مقایسه کرد اما ۴ میلیون برای ویتا آن هم در یک کشور واقعا مناسب است. ویتا شاید در باقی نقاط جهان حتی ۸ میلیون واحد هم فروش نداشته باشد.

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.